piątek, 26 lutego 2016

Trzecia rocznica blogowania - czy już ostatnia?

Dziś mija kolejna - już trzecia rocznica mojej blogowej przygody. Post inny niż zwykle obejdzie się bez dokładnych statystyk i podsumowań za to będzie dotyczył końca mojego blogowania.
 Jednak może najpierw zacznę od tej przyjemnej strony:)

Na początku chciałbym podziękować Wam za wszystkie komentarze, których jest ponad 3000, za każde dobre słowo i cenną krytykę, za wejścia na mojego bloga, których licznik zarejestrował ponad 100 tysięcy. W trakcie prowadzenia bloga poznałem wiele ciekawych ludzi z podobnymi pasjami, ale też całkiem odmiennymi. Mimo tak wielu przyjemności coś się zaczyna, ale też kończy. Na pewno zauważyliście, że blog ostatnio marnie funkcjonuje a w zasadzie nie funkcjonuje w ogóle. Powodem jest brak czasu spowodowany głównie szkołą. Moje cztery rozszerzenia naprawdę stają się kulą u nogi, ale mam nadzieję, że praca się opłaci. Początkowo jak może pamiętacie wybierałem się na leśnictwo jednak teraz trochę mi się zmieniło i myślę o bioinżynierii zwierząt, lub biotechnologi.
Dodatkowo w moim życiu pojawiła się moja wspaniała dziewczyna, którą z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrawiam:)  Blogować lubię i szkoda mi się z tym rozstawać, brakuje mi chodzenia po lesie, robienia zdjęć, przeglądania blogów - mimo wszystko blog działał nie będzie. Nie chce go definitywnie zamykać bo mam wielką nadzieję i ochotę tu kiedyś wrócić jednak myślę, że na pewno nie będzie to prędko. Na zakończenie jeszcze raz chciałbym Wam podziękować za Waszą obecność w ciągu tych trzech lat. Niewątpliwie czas spędzony na blogu był bardzo miłym czasem i myślę, że założenie bloga było bardzo dobrą decyzją.

Na dziś tyle:) Ja się żegnam - mam nadzieję, że tylko na pewien czas:)










Pozdrawiam Karmnik54:)

86 komentarzy:

  1. Lovely series of images!
    greetings,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej szkoda. Przyzwyczaiłam się zaglądać tu na Twoje ptaszynki!
    Wracaj prędko :) Potrzeba tylko dobrej organizacji i znajdzie się czas i na dziewczynę i na las... :)
    Pozdrawiam gorąco.
    Aldia

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zobaczenia! Dziękuję Ci za to, że dałeś mi kilka cennych rad, aby mój blog był lepszy. Wróć jak będziesz dał radę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że to nie koniec :)
    wszystkiego dobrego w realnym świecie oraz pięknej miłoścvi życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, smutne, to co postanowiłeś... Ale rozumiem - czasem trzeba wybierać.

    Życzę Ci powodzenia i liczę na powrót do blogowej społeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknego jubileuszu blogowania !! Życzę wszystkiego najlepszego !
    Mam nadzieję że kiedyś wrócisz do wirtualnego świata !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Tyle się od Ciebie nauczyłam.
    Bardzo dziękuję. Ja Cię nie żegnam lecz życzę spełnienia wszystkich planów i rychłego powrotu do blogosfery. Będę cierpliwie czekała na Twój powrót:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę kolejnych jubileuszy,jak zawsze piękne zdjęcia u Ciebie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szanuję Twoją decyzję. Życzę Ci spełnienia planów, a przede wszystkim szczęścia w miłości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki abyś rozwijał się cieszył codziennością, poczekam... :)))) Jest wiele blogów, które po prostu robią sobie przerwę i już. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje jubileuszu i mam nadzieję, że wrócisz szybko do blogowania i robienia zdjęć bo robiłeś to naprawdę dobrze. Życzę Ci samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,zawsze czekałam na Twoje wpisy.No ale dzisiejsza nauka nie jest taka jak kiedyś za moich czasów-zawsze był czas i na naukę i na zabawę.Byc może Twoja intensywna nauka da nam nowego znanego przyrodnika w konkretnej dziedzinie:)pozdrawiam i czekam na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda:( Jak poukładasz, to wróć:)
    Ja dziękuję Ci za wspaniałe zdjęcia i opisy, wskazówki i tzw. "luźne teksty". Miło mi było to czytać i oglądać.
    Wszystkiego najlepszego....

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda :( Byłeś jednym z moich pierwszych obserwatorów! Dzięki i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji trzeciej rocznicy! Wszyscy mamy nadzieję, że wrócisz do blogowania :) Trzymaj się i wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wrócisz kiedyś do blogowania, do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. A swoją drogą nie korci Cię... wiosna, przyroda, wiosna, wiosenny zapał... zdjęcia wiosny, blog, wiosna... :))))))))) [ uśmiech numer 5]

      Usuń
    2. Strasznie korci:) Mam taką ochotę wyjść w teren, pochodzić po lesie, zrobić zdjęcia, prowadzić bloga, ale moje założenie było takie, że nie chciałem publikować krótkich postów z prawie samymi zdjęciami, lecz raczej chodziło mi o dłuższe relacje z bardziej rozbudowanym tekstemi a na to niestety nie mam czasu. Mimo wszystko chciałbym tu bardzo wrócić i jeśli tylko będzie okazja a ktoś nadal będzie chciał czytać mojego bloga to z miłą chęcią to zrobię:)

      Usuń
    3. Mój zamysł też jest raczej pisarski ale różnie to bywa, zdjęcia też są ważne. Możesz pisać w wordzie a potem tu wstawić całość. Nie rezygnuj z tego co kochasz, bo to co kochasz jest częścią Ciebie samego. Wszystkiego dobrego życzę, na pewno sobie to wszystko dobrze poukładasz :)))

      Usuń
  18. Szkoda, że kończysz, ale rozumiem Cię doskonale.
    Życzę powodzenia z czterema rozszerzeniami, wiem, że nie masz łatwo. No i szczęścia z dziewczyną :)) Wróć tu kiedyś, czekamy! No i nie zostawiaj ptaków, zawsze znajdzie się czas na chwilę obserwacji, chociażby za oknem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :) Jakże dojrzała decyzja i odpowiedzialne potraktowanie czytelników ! Jeśli kiedyś powrócisz do bloga to pewnie będzie już całkiem inne blogowanie, ale życzę Ci tego z całego serca. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Na razie niestety jeszcze nie czas na powrót:)

      Usuń
  21. Te zdjęcia są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mihal, mam nadzieje, ze wrocisz kiedys do blogowania.
    Zawsze Cie podziwialam, jestes madrym , mlodym czlowiekm i zycze Ci powodzenia w zyciu, milosci:)
    I dziekuje za tyle pieknych opowiesci!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog. Zachęcam do kontynuowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia robione z pasją :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są super. Świetny z Ciebie obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy coś się już wyjaśniło w tej kwestii?

    OdpowiedzUsuń
  27. No no nie mów, że ostatnia! :) Chętnie tutaj zaglądam! Czekam na notki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że jednak nie zapomnisz o tym, co lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo już wakacje i będzie więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szanujemy twoją decyzję, choć nie wszystkim może ona się podobać. Powodzenia na dalszej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój blog jest bardzo ciekawy, może odpoczniesz i za jakiś czas posty znów powrócą :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, gratuluję. Życzę dalszych sukcesów i powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super Blog. Bardzo dużo ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są cudowne, można pozazdrościć takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzecia rocznica.. jak to szybko zleciało :) Twój blog jest niepowtarzalny, pokazujesz piękno przyrody..ptaków :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog. Bardzo lubię czytać w wolnych chwilach artykuły tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia, ptaki bardzo wdzięczni Ci pozują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! Cudownie, że masz taką pasję i postanawiasz się nią dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia doskonale oddają urok przyrody i ptaków :) Mamy nadzieję, że wrócisz do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgodzę się z innymi, piękne ujęcia. Może warto już wrócić do pisania bloga? Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne widoczki. Jestem pod wrażeniem. Lubię przeglądać blogi tego typu w wolnych chwilach. Na pewnę zostanę tutaj na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszyscy trzymamy kciuki! Mam nadzieje że jeszcze do nas wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje posty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, wróć do nas!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia zachwycające, od razu przykuwają uwagę :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...