środa, 27 listopada 2013

Gołąb z obrączką - cd

Gołąb który się do mnie przyplątał wczoraj rano odleciał i więcej go nie widzałem. Mam nadzieję, że bezpiecznie trafi do swojego domu. Z tego co ustaliłem to gołąb został zaobrączkowany w ubiegłym roku i pochodzi prawdopodobnie z Białej Podlaskiej.

Nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem numer obrączki, ale wyszło mi tak:
HGR- hodowca gołębi rasowych
PL-Polska
7- (chyba rejon) Biała Podlaska
12-rok obrączkowania
15579-numer gołębia


A to dwa ostatnie zdjęcia. Potem gołąbek poleciał i mam nadzieję, że doleci do celu:)







Zapraszam do przeczytania posta Jak dokarmiać ptaki oraz Zapasy.

30 komentarzy:

  1. Jest OK :) Nie był ranny, odpoczął u Ciebie i się najadł, to teraz na pewno sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za przygoda! Trzymam kciuki za golebia;))
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczął i poleciał do siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO! to mieszka w moim województwie:) Mam nadzieję, że doleci przed mrozami. Pozdrawiam Cię, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten gołąb...
    trafił pod dobry aders :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Fajnie, że dobrze wszystko się skończyło :)

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że szczęśliwie dotarł do domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno trafi do siebie. Odpoczął i poleciał. Bardzo ładny ptak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny... kocham ptaki... a karmnik zakupiłam! Pozdrawiam, fajnie, że prowadzisz takiego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie myślę teraz... mogłeś mu do nóżki liścik przywiązać :) Z numerem telefonu na przykład, to może byś się dowiedział, czy szczęśliwie mały doleciał i skąd był :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ze wszystkich ptaków najmniej lubię właśnie gołębie. Może dlatego, że kanibale, co nie jest częste u ptaków, i zarazem symbol pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością trafi do celu :). Podziwiam Cię, że potrafisz czytać szyfry. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie całkiem sam rozszyfrowałem, ale teraz po tej przygodzie już umiem:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Desejo que esteja de forma segura seguindo o seu rumo....
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń
  14. Muy buenas imágenes... Un abrazo desde Murcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful bird, and nice images. I hope it finds its way home OK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...